לפעמים הטיפול
הכי טוב
הוא לטפל
במישהו אחר
ליזה גליקליס
רכזת הכלה והשתלבות ב'גבים'
"הילדים למדו הרבה על טיפול בבעלי חיים, רכשו בטחון עצמי והערכה עצמית בעקבות המפגשים"
איריס ארז
רכזת הכלה והשתלבות ב'מענית''
"זכינו במדריך בכיתות התקשורת שלנו.
התלמידים חיכו כל יום חמישי בשקיקה ובהתרגשות...
יצרתם קשר נפלא עם הילדים. ההורים והצוות דווחו על שינויים נפלאים של פתיחות בשיח, שיתוף והשתתפות"
במה אנחנו
מאמינים?
הכלב הוא השותף הטיפולי המושלם, שובר קרח וגורם לכל
משתתף להפתח ולהתפתח. במפגשים עם המדריכים המקצועיים
שלנו אנחנו מוצאים את הנקודות האישיות והקבוצתיות לעבודה עם
המשתתפים ויחד עם הכלבים אנחנו יוצאים למסע פנימי שמתחיל
בלב, יוצא ממנו, חוזר אליו ונשאר בו.
קודם כל? לכל אחד! אפילו למי שמפחד מכלבים!
אנחנו גאים בתוכניות שלנו כי הן מתאימות למנעד רחב של משתתפים. הכלבים
והצוות רגישים לכל צורך ויודעים להתאים את עצמם ולהגיב לכל תרחיש- במטרה
לייצר סביבה סבלנית שמעודדת התפתחות רגשית וחברתית. לאורך התהליך
המפגשים מפחיתים לחץ, חרדות ופחדים, משפרים את היכולת להתמודד עם
קשיים, תסכולים וכעסים, ומקדמים אמפתיה ושיתוף פעולה. כבר יש לכם בראש
חניכים שפעילות כזאת יכולה לעזור להם? נשמח להכיר אותם!
למי זה
מתאים?
צוות הדרכה
איכותי ומוכשר
אנחנו דוגלים בהכלת החניכים ובקיום תהליך איכותי, לכן אנחנו
בוחרים למשימה בקפידה את צוות ההדרכה (המורכב גם
מהולכים על שתיים וגם מהולכים על ארבע). המדריכים שלנו
עוברים תהליך קבלה קפדני והם כולם בוגרי הכשרת כלב הנפש
(ולכן דוברים את השפה החינוכית שלנו). גם את הכלבים אנחנו
בוחרים בפינצטה- כלב נינוח שנהנה מהחוויה ירצה לעבוד
וישפיע לטובה.
המסלול החינוכי
המסלול הטיפולי
מותאם אליכם
מפתח את הידע ותחושת המסוגלות של המשתתפים בקבוצה, ומגבש אותה.
דרך הפעלות ומשחקים, החניכים ילמדו ידע תיאורתי ומעשי, וכך ילמדו את הכלב תרגילים וכיצד לעבור במסלול מכשולים.
שם דגש על האימפקט שנוצר מהעבודה
המשותפת של החניך, המדריך, הכלב והצוות
שלכם. כאן אנחנו נותנים יותר יחס אישי לחניך
ולאתגריו האישיים. שיתוף הפעולה הוא הרכב
בו אנחנו נוסעים וההקשבה היא הדלק.
לאוכלוסיות ולמוסדות השונים יש צרכים
מגוונים ויכולות שונות. עם הזמן בנינו את
מערך ההדרכה הגמיש שלנו. במסלול
הזה נלמד על הצרכים שלכם, נתאים את
תוכנית העבודה אליכם, ונגדיר איתכם
את המטרות והיעדים להצלחתה.